لوله بازکنی نیروهوایی

بازکردن چاه توالت به شیوه جدید در لوله بازکنی نیرو هوایی

گاهی گرفتگی توالت دقیقا زمانی به سراغ ما می آید که ابزاری در دسترس نداریم.در این موقع به جای حرص خوردن و ناراحتی با یک تماس با لوله بازکنی نیروهوایی تمام مشکلات را حل میکنیم.اما گار هزینه هتا این امکان را به شما نمیدهد،به دلیل بالا بودن هزینه های زندگی روزمره،به شما و مقاومت شما حق می دهیم.بنابراین یک روش جدید به شما معرفی میکنیم.

بازکردن لوله توالت فرنگی با استفاده از،بطری نوشابه یا آب معدنی.

ما دربسیاری از نقاط تهران شعبه داریم از بهترین شعبه های ما برای بازکردن توالت فرنگی شعبه لوله بازکنی نیروهوایی است که بخاطر رضایت مشتریان عزیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

رفع گرفتگی توالت فرنگی با بطری آب

این روزها کمتر خانه ای پیدا میشود که یک بطری آب یا دوغ در خانه نباشد.البته با توجه به قطعی برق و آب تقریبادر همه ی خانه ها چند بطری هم به عنوان ذخیره آب برای روز مبادا نگهداری میشودکه ازاینبطری ها نیز میتوانید استفاده کنید.

برای این کار ته بطری را به ارتفاع۴الی۹سانتی متر ببرید.قسمتی که سره بطری روی ان قرار داردمورد نیاز است.قسمت دوم آن را میتوانید برای بازیافت در سطل مخصوص بیندازید.یک لوله فلزی پلاستیکی ،یا چوبی بردارید که هم اندازه دهانه بطری باشد.

لوله را داخل دهانه بطری فرو ببرید.اصولا این لوله متحرک خواهد بود و باید آن را با چسب فیکس کنیم.برای این کار میتوانید از از چسب ۵ سانتی یا از چسب ۱۲۳ استفاده کنید.لوله بازکنی نیرو هوایینیز کارشناسان ماهری در زمینه بازکردن توالت فرنگی دارد که حتی میتوانید از تیم برای حل مشکل مشاوره بگیرید.بعد از ثابت شدن اتصال لوله به بطری؛آن را به داخل توالت فرنگی ببریدوبه سمت شتر گلویی هل دهید.حالا آن را به سمت بیرون و داخل هل دهید تا خلاایجاد شود.و همین خلا و فشار باعث باز شدن لوله خواهد شد.این کار را چندین بار تکرار کنید تا لوله بازشود.بعد از اتمام کار فلاش تانک را بزنید تا ببینید آیا مشکل رفع شده یا خیر.در صورتی که بااین روش موفق نشدید گوشی را برداشته با لوله بازکنی نیروهوایی تماس بگیرید.

نیروهای ما بعد از ۲۰ الی ۲۵ دقیقه در محل حاضر میشوند.یکی ازمهمترین مزایای شرکت ما،تمیزو مرتب کار کردن پرسنل است.بازکردن لوله بدونه کثیف کاری با داشتن ابزارهای حرفه ای انجام خواهد شد.

لوله بازکنی تهران نو نیز با همین دقت و سرعت کا را انجام می دهد.

{۰۹۱۹۷۴۴۶۰۶۰ }شماره تماس مدیریت مجموعه

سرویسکار نیروهوایی ۰۹۱۹۳۰۸۰۵۵۱

لوله بازکن تهران نو ۰۹۱۹۷۴۸۵۵۸۷

پیشگیری از گرفتگی لوله ها با چند نکته ساده

همواره گفته ایم که پیشگیری بهتر از درمان است.در این مورد هم همینطور است.با رعایت جند نکته ساده و روزمره می توانید خودتان را از گرفتگی مداوم لوله ها در امان نگه دارید و در هزینه های خانوار نیز صرفه جویی کنید.

..روغن وچربی که پس از سرخ کردن غذا در ماهیتابه می ماند و معمولا مقدار قابل توجهی می باشد،را به هیچ عنوان در سینک ظرفشویی و داخل لوله نریزید.تصور اکثر ما این است که اگر بعد از این کار،آب داغ را داخل لوله بریزیم،چربی ها از لوله تمیز میشود.توجه داشته باشید که اگر چه این کا درست است؛ولی در دراز مدت می تواند برای شما دردسر ساز شود.پس بهترین کار این است که با قیمانده چربی را درونه کیسه زباله ریخته و درون سطل آشغال بیاندازید.

….همیشه یک آبکش با سوراخ های ریز در داخل سینک ظرفشویی داشته باشید تا قبل از اینکه ظروف را بشویید،ته مانده غذا هاوآشغال های ریز را داخلآن بریزید تا از هدایت آنها به داخل لوله سینک ظرف شویی جلوگیری کنید.

….برای کفشور های حمام،پارکینگ و حیاط خود یک درپوش توری تهیه کنید تا از ورود آشغال به داخل لوله ها جلوگیری کنید.در حمام این بهترین روش برای پیشگیری از ورود مو به داخل لوله ها می باشد.

سرویس دهی در منطقه چگونه میباشد؟

لوله بازکنی نیروهوایی بدونه تعطیلی به فعالیت خود ادامه می دهد و در هر موقع از روز یا شب به مشکل برخوردید میتوانید با ما تماس بگیرید و در خواست نیرو کنید.

سرویسکاران ما ۲۴ ساعته در آماده باش هستند و در اسرع وقت به محل کار اعزام میشوند.

برای زودتر رسیدن به محل کار تمامی نیروها مجهز به موتور سیکلت میباشند تا در وقت و زمان صرفه جویی شود.

در هر کجای تهران نو،نیرو هوایی،سی متری که هستید با ما در تماس باشید

لوله بازکنی نیرو هوایی

مادر تمام زمینه های ساختمانی مشارکت و مشاوره رایگان می دهیم.

هدف ما جلب رضایت مشتری در تمام امورات ساختمانی در منطقه است.

09197446060فاضل محمود پور, لوله بازکنی نیروهوایی
جعفر نوروزی
جعفر نوروزیمدیریت خدمات و موسسه در نیرو هوایی و تهران نو
هدف از تاسیس شعبه در تهران نو،سرویس دهی فوری یعنی زیره۱۵دقیقه برای شما عزیزان است.
خدمات ارائه شده توسط ما،زیره قیمت همکاران فعال در حوضه کاری است.
۲۴ ساعته و بدونه تعطیلی در دسترس شما هستیم.